Zhanibekov university logo
Image

Арнайы педагогика

Кафедра Тарих және педагогика
Image

Шатаева Айгерим Муратбековна


1.     Аты-жөні: Шатаева Айгерим Муратбековна

2.     Білімі: жоғары – Қазақстан инженерлі-педагогикалық халықтар Достығы университеті  (Химия 2012);

      Академик Ә.Қуатбеков атындағы халықтар достығы университеті (Арнайы педагогика 2024);

3.     Ғылыми дәрежесі: педагогика ғылымдарының магистрі, Абай атыңдағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті  (Дефектология 2015);

     Докторантура, Абай атыңдағы                  Қазақ Ұлттық педагогикалық

университеті (Дефектология 2021);

4.     Академиялық тәжірибе:

2012-2013 жж. Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, лаборант;

2013-2015жж. Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті магистратура;

2015-2017 жж. Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, оқытушы;

2018-2021 жж. Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті докторантура;

2021ж Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті, аға оқытушы;

2023ж қараша-желтоқсан аралығында Низами атындағы Ташкент мемлекеттік педагогикалық университетінде академиялық ұтқырлықпен лекция оқылды.

2024ж сәуір-шілде аралығында Болашақ “500 ғалым” бағдарламасы бойынша тағлымдама.

 

5.     Жарияланымдар.

- Болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім алуды қажет ететін балаларды оқытуға дайындау. «Инклюзивті білім беру: теория, практика, тәжірибе» халықаралық ғылыми-практикалық конференция» Нұр-Cултан2019ж

- Инклюзивті білім беру жүйесіндегі педагог мамандарының кәсіби іс-әрекетінің ерекшеліктері. Педагогикалық білім берудің заманауи трендтері атты І- Халықаралық форум

Алматы 2019ж

- Features of the future of tutoring for the teacher of chemistry.ХАБАРШЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы №1(69), 2021 ж.

- Болашақ химия пәнінің мұғалімдерін инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім алуды қажет ететін балаларды оқытуға дайындау. Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы «Педагогика, психология, әлеуметтану» сериясы №4 (137) 2021ж.

-Цифрлы технологиялар арқылы білім беру саласының мәселелері. М.О.Әуезовтың 125 жылдығына арналған халықаралық ғылыми -тәжірибелік конференция. Шымкент 2022ж.

- Technologies used in teaching children with special educational needs by future chemistry teacher. Word Journal on Educational Technology: Current Issues 2023ж

- Features of training future chemistry teachers in the context of inclusive education. Абай атындағы ҚазҰПУ-ң ХАБАРШЫСЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы, №1(77), 2023 ж.

-Қазіргі уақыттағы жасанды интеллектінің маңыздылығы. ҰЛТТЫҚ ИДЕЯ, МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ КӨРКЕМДІК ҚҰНДЫЛЫҚТАР» атты халықаралық ғылыми-практикалық  конференция.

- Қазақстанның орта білім беру жүйесінде инклюзивтілік пен қолжетімділікті қамтамасыз етудің тұжырымдамалық моделі. Ыбырай  Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы.  Бағдарлы - нысаналы қаржыландыру бойынша жоба орындаушысы. Тіркеу нөмірі BR21882231-OT-23.

- Сөйлеу тілінің жүйелік бұзылыстары. Оқу құралы 2022ж

- Мектепке дейінгі білім берудің заманауи технологиялары№ Оқу құралы. 2022ж

 

6.     Куәлік немесе кәсіби тіркелу:

- «Инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасы» (80 сағат), Білім мазмұнын дамыту институты. Тіркеу нөмірі №2404. Алматы, 2022 жыл.

- Методика ранней диагностики ADOS-2, THE WORLD BANK IBRD • IDA | WORLD BANK GROUP, MIKKO г.Алматы (2024 г.);

- Прикладной анализ поведения АВА (уровень RBT),  THE WORLD BANK IBRD • IDA | WORLD BANK GROUP, MIKKO г.Алматы (2024 г.);

- "Creation of barrier-free environment"

1. Accessibility audit: how to make a space inclusive.

2. Inclusive Communications: Speaking in a way that everyone can understand.

3. Inclusive design practice: creating an accessible environment with our own hands.

4. Effective work with people with special abilities.

5. Developing an action plan for creating an inclusive environment

72 academic hours within the framework of scientific internship on the basis

of The Maria Grzegorzewska University held from 15.04.2024 to 15.07.2024.

The lecture course was held from 22.04.2024 to 03.05.2024. and included current research and achievements in the field of Inclusive Education. Poland, 2024.

- Has successfully completed the professional development course "Portfolio of an inclusive education teacher" from 20.05.2024 to 25.05.2024, organized by Institute of special pedagogy. Duration of course 72 hours. Poland, 2024.

- From 13.05.2024 to 31.05.2024 passed the course «Individual approach to education: development and implementation of IEPs». Duration of course 120 hours. Poland, 2024.

-       pomyślnie ukończyła kurs rozwoju zawodowego"Inkluzja w edukacji: od wczesnej

interwencji do zatrudnienia» (Inclusion in Education: From Early Intervention to Employment) od 29.04.2024 do 10.05.2024, organizowany przez INSTYTUT PEDAGOGIKI SPECJALNEJ. Czas trwania kursu: 72 godziny. Poland, 2024.

- Has successfully completed the professional development course "Inclusive design: the art of accessibility for everyone" from 29.04.2024 to 10.05.2024, organized by INSTITUTE OF SPECIAL PEDAGOGY. Duration of course 72 hours. Poland, 2024.

- Who completed internship program in The Maria Grzegorzewska University through BOLASHAK International Scholarship between 15th April - 15th July 2024 and awarded to obtain this program certificate. Poland, 2024.

 

7.     МАРАПАТТАУЛАР МЕН СЫЙАҚЫЛАР:

 

l  Шымкент қаласының білім басқармасының “Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды қолдау орталығы”  АЛҒЫС ХАТ. 2024ж

l  Өзбекәлі Жәнібеков атындағы ОҚПУ Басқарма төрағасы Ректордың АЛҒЫС ХАТ. 2023ж

 


1.     Аты-жөні: Шатаева Айгерим Муратбековна

 

2.     Білімі: жоғары – Қазақстан инженерлі-педагогикалық халықтар Достығы университеті  (Химия 2012);

      Академик Ә.Қуатбеков атындағы халықтар достығы университеті (Арнайы педагогика 2024);

 

3.     Ғылыми дәрежесі: педагогика ғылымдарының магистрі, Абай атыңдағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті  (Дефектология 2015);

     Докторантура, Абай атыңдағы                  Қазақ Ұлттық педагогикалық

университеті (Дефектология 2021);

 

4.     Академиялық тәжірибе:

2012-2013 жж. Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, лаборант;

2013-2015жж. Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті магистратура;

2015-2017 жж. Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, оқытушы;

2018-2021 жж. Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті докторантура;

2021ж Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті, аға оқытушы;

2023ж қараша-желтоқсан аралығында Низами атындағы Ташкент мемлекеттік педагогикалық университетінде академиялық ұтқырлықпен лекция оқылды.

2024ж сәуір-шілде аралығында Болашақ “500 ғалым” бағдарламасы бойынша тағлымдама.

 

5.     Жарияланымдар.

- Болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім алуды қажет ететін балаларды оқытуға дайындау. «Инклюзивті білім беру: теория, практика, тәжірибе» халықаралық ғылыми-практикалық конференция» Нұр-Cултан2019ж

- Инклюзивті білім беру жүйесіндегі педагог мамандарының кәсіби іс-әрекетінің ерекшеліктері. Педагогикалық білім берудің заманауи трендтері атты І- Халықаралық форум

Алматы 2019ж

- Features of the future of tutoring for the teacher of chemistry.ХАБАРШЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы №1(69), 2021 ж.

- Болашақ химия пәнінің мұғалімдерін инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім алуды қажет ететін балаларды оқытуға дайындау. Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы «Педагогика, психология, әлеуметтану» сериясы №4 (137) 2021ж.

-Цифрлы технологиялар арқылы білім беру саласының мәселелері. М.О.Әуезовтың 125 жылдығына арналған халықаралық ғылыми -тәжірибелік конференция. Шымкент 2022ж.

- Technologies used in teaching children with special educational needs by future chemistry teacher. Word Journal on Educational Technology: Current Issues 2023ж

- Features of training future chemistry teachers in the context of inclusive education. Абай атындағы ҚазҰПУ-ң ХАБАРШЫСЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы, №1(77), 2023 ж.

-Қазіргі уақыттағы жасанды интеллектінің маңыздылығы. ҰЛТТЫҚ ИДЕЯ, МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ КӨРКЕМДІК ҚҰНДЫЛЫҚТАР» атты халықаралық ғылыми-практикалық  конференция.

- Қазақстанның орта білім беру жүйесінде инклюзивтілік пен қолжетімділікті қамтамасыз етудің тұжырымдамалық моделі. Ыбырай  Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы.  Бағдарлы - нысаналы қаржыландыру бойынша жоба орындаушысы. Тіркеу нөмірі BR21882231-OT-23.

- Сөйлеу тілінің жүйелік бұзылыстары. Оқу құралы 2022ж

- Мектепке дейінгі білім берудің заманауи технологиялары№ Оқу құралы. 2022ж

 

6.     Куәлік немесе кәсіби тіркелу:

- «Инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасы» (80 сағат), Білім мазмұнын дамыту институты. Тіркеу нөмірі №2404. Алматы, 2022 жыл.

- Методика ранней диагностики ADOS-2, THE WORLD BANK IBRD • IDA | WORLD BANK GROUP, MIKKO г.Алматы (2024 г.);

- Прикладной анализ поведения АВА (уровень RBT),  THE WORLD BANK IBRD • IDA | WORLD BANK GROUP, MIKKO г.Алматы (2024 г.);

- "Creation of barrier-free environment"

1. Accessibility audit: how to make a space inclusive.

2. Inclusive Communications: Speaking in a way that everyone can understand.

3. Inclusive design practice: creating an accessible environment with our own hands.

4. Effective work with people with special abilities.

5. Developing an action plan for creating an inclusive environment

72 academic hours within the framework of scientific internship on the basis

of The Maria Grzegorzewska University held from 15.04.2024 to 15.07.2024.

The lecture course was held from 22.04.2024 to 03.05.2024. and included current research and achievements in the field of Inclusive Education. Poland, 2024.

- Has successfully completed the professional development course "Portfolio of an inclusive education teacher" from 20.05.2024 to 25.05.2024, organized by Institute of special pedagogy. Duration of course 72 hours. Poland, 2024.

- From 13.05.2024 to 31.05.2024 passed the course «Individual approach to education: development and implementation of IEPs». Duration of course 120 hours. Poland, 2024.

-       pomyślnie ukończyła kurs rozwoju zawodowego"Inkluzja w edukacji: od wczesnej

interwencji do zatrudnienia» (Inclusion in Education: From Early Intervention to Employment) od 29.04.2024 do 10.05.2024, organizowany przez INSTYTUT PEDAGOGIKI SPECJALNEJ. Czas trwania kursu: 72 godziny. Poland, 2024.

- Has successfully completed the professional development course "Inclusive design: the art of accessibility for everyone" from 29.04.2024 to 10.05.2024, organized by INSTITUTE OF SPECIAL PEDAGOGY. Duration of course 72 hours. Poland, 2024.

- Who completed internship program in The Maria Grzegorzewska University through BOLASHAK International Scholarship between 15th April - 15th July 2024 and awarded to obtain this program certificate. Poland, 2024.

 

 

7.     МАРАПАТТАУЛАР МЕН СЫЙАҚЫЛАР:

 

l  Шымкент қаласының білім басқармасының “Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды қолдау орталығы”  АЛҒЫС ХАТ. 2024ж

l  Өзбекәлі Жәнібеков атындағы ОҚПУ Басқарма төрағасы Ректордың АЛҒЫС ХАТ. 2023ж

 1.     Аты-жөні: Шатаева Айгерим Муратбековна

 

2.     Білімі: жоғары – Қазақстан инженерлі-педагогикалық халықтар Достығы университеті  (Химия 2012);

      Академик Ә.Қуатбеков атындағы халықтар достығы университеті (Арнайы педагогика 2024);

 

3.     Ғылыми дәрежесі: педагогика ғылымдарының магистрі, Абай атыңдағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті  (Дефектология 2015);

     Докторантура, Абай атыңдағы                  Қазақ Ұлттық педагогикалық

университеті (Дефектология 2021);

 

4.     Академиялық тәжірибе:

2012-2013 жж. Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, лаборант;

2013-2015жж. Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті магистратура;

2015-2017 жж. Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, оқытушы;

2018-2021 жж. Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті докторантура;

2021ж Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті, аға оқытушы;

2023ж қараша-желтоқсан аралығында Низами атындағы Ташкент мемлекеттік педагогикалық университетінде академиялық ұтқырлықпен лекция оқылды.

2024ж сәуір-шілде аралығында Болашақ “500 ғалым” бағдарламасы бойынша тағлымдама.

 

5.     Жарияланымдар.

- Болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім алуды қажет ететін балаларды оқытуға дайындау. «Инклюзивті білім беру: теория, практика, тәжірибе» халықаралық ғылыми-практикалық конференция» Нұр-Cултан2019ж

- Инклюзивті білім беру жүйесіндегі педагог мамандарының кәсіби іс-әрекетінің ерекшеліктері. Педагогикалық білім берудің заманауи трендтері атты І- Халықаралық форум

Алматы 2019ж

- Features of the future of tutoring for the teacher of chemistry.ХАБАРШЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы №1(69), 2021 ж.

- Болашақ химия пәнінің мұғалімдерін инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім алуды қажет ететін балаларды оқытуға дайындау. Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы «Педагогика, психология, әлеуметтану» сериясы №4 (137) 2021ж.

-Цифрлы технологиялар арқылы білім беру саласының мәселелері. М.О.Әуезовтың 125 жылдығына арналған халықаралық ғылыми -тәжірибелік конференция. Шымкент 2022ж.

- Technologies used in teaching children with special educational needs by future chemistry teacher. Word Journal on Educational Technology: Current Issues 2023ж

- Features of training future chemistry teachers in the context of inclusive education. Абай атындағы ҚазҰПУ-ң ХАБАРШЫСЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы, №1(77), 2023 ж.

-Қазіргі уақыттағы жасанды интеллектінің маңыздылығы. ҰЛТТЫҚ ИДЕЯ, МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ КӨРКЕМДІК ҚҰНДЫЛЫҚТАР» атты халықаралық ғылыми-практикалық  конференция.

- Қазақстанның орта білім беру жүйесінде инклюзивтілік пен қолжетімділікті қамтамасыз етудің тұжырымдамалық моделі. Ыбырай  Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы.  Бағдарлы - нысаналы қаржыландыру бойынша жоба орындаушысы. Тіркеу нөмірі BR21882231-OT-23.

- Сөйлеу тілінің жүйелік бұзылыстары. Оқу құралы 2022ж

- Мектепке дейінгі білім берудің заманауи технологиялары№ Оқу құралы. 2022ж

 

6.     Куәлік немесе кәсіби тіркелу:

- «Инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасы» (80 сағат), Білім мазмұнын дамыту институты. Тіркеу нөмірі №2404. Алматы, 2022 жыл.

- Методика ранней диагностики ADOS-2, THE WORLD BANK IBRD • IDA | WORLD BANK GROUP, MIKKO г.Алматы (2024 г.);

- Прикладной анализ поведения АВА (уровень RBT),  THE WORLD BANK IBRD • IDA | WORLD BANK GROUP, MIKKO г.Алматы (2024 г.);

- "Creation of barrier-free environment"

1. Accessibility audit: how to make a space inclusive.

2. Inclusive Communications: Speaking in a way that everyone can understand.

3. Inclusive design practice: creating an accessible environment with our own hands.

4. Effective work with people with special abilities.

5. Developing an action plan for creating an inclusive environment

72 academic hours within the framework of scientific internship on the basis

of The Maria Grzegorzewska University held from 15.04.2024 to 15.07.2024.

The lecture course was held from 22.04.2024 to 03.05.2024. and included current research and achievements in the field of Inclusive Education. Poland, 2024.

- Has successfully completed the professional development course "Portfolio of an inclusive education teacher" from 20.05.2024 to 25.05.2024, organized by Institute of special pedagogy. Duration of course 72 hours. Poland, 2024.

- From 13.05.2024 to 31.05.2024 passed the course «Individual approach to education: development and implementation of IEPs». Duration of course 120 hours. Poland, 2024.

-       pomyślnie ukończyła kurs rozwoju zawodowego"Inkluzja w edukacji: od wczesnej

interwencji do zatrudnienia» (Inclusion in Education: From Early Intervention to Employment) od 29.04.2024 do 10.05.2024, organizowany przez INSTYTUT PEDAGOGIKI SPECJALNEJ. Czas trwania kursu: 72 godziny. Poland, 2024.

- Has successfully completed the professional development course "Inclusive design: the art of accessibility for everyone" from 29.04.2024 to 10.05.2024, organized by INSTITUTE OF SPECIAL PEDAGOGY. Duration of course 72 hours. Poland, 2024.

- Who completed internship program in The Maria Grzegorzewska University through BOLASHAK International Scholarship between 15th April - 15th July 2024 and awarded to obtain this program certificate. Poland, 2024.

 

 

7.  МАРАПАТТАУЛАР МЕН СЫЙАҚЫЛАР:

 

l  Шымкент қаласының білім басқармасының “Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды қолдау орталығы”  АЛҒЫС ХАТ. 2024ж

l  Өзбекәлі Жәнібеков атындағы ОҚПУ Басқарма төрағасы Ректордың АЛҒЫС ХАТ. 2023ж1.     Аты-жөні: Шатаева Айгерим Муратбековна

 

2.     Білімі: жоғары – Қазақстан инженерлі-педагогикалық халықтар Достығы университеті  (Химия 2012);

      Академик Ә.Қуатбеков атындағы халықтар достығы университеті (Арнайы педагогика 2024);

 

3.     Ғылыми дәрежесі: педагогика ғылымдарының магистрі, Абай атыңдағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті  (Дефектология 2015);

     Докторантура, Абай атыңдағы                  Қазақ Ұлттық педагогикалық

университеті (Дефектология 2021);

 

4.     Академиялық тәжірибе:

2012-2013 жж. Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, лаборант;

2013-2015жж. Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті магистратура;

2015-2017 жж. Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, оқытушы;

2018-2021 жж. Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті докторантура;

2021ж Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті, аға оқытушы;

2023ж қараша-желтоқсан аралығында Низами атындағы Ташкент мемлекеттік педагогикалық университетінде академиялық ұтқырлықпен лекция оқылды.

2024ж сәуір-шілде аралығында Болашақ “500 ғалым” бағдарламасы бойынша тағлымдама.

 

5.     Жарияланымдар.

- Болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім алуды қажет ететін балаларды оқытуға дайындау. «Инклюзивті білім беру: теория, практика, тәжірибе» халықаралық ғылыми-практикалық конференция» Нұр-Cултан2019ж

- Инклюзивті білім беру жүйесіндегі педагог мамандарының кәсіби іс-әрекетінің ерекшеліктері. Педагогикалық білім берудің заманауи трендтері атты І- Халықаралық форум

Алматы 2019ж

- Features of the future of tutoring for the teacher of chemistry.ХАБАРШЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы №1(69), 2021 ж.

- Болашақ химия пәнінің мұғалімдерін инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім алуды қажет ететін балаларды оқытуға дайындау. Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы «Педагогика, психология, әлеуметтану» сериясы №4 (137) 2021ж.

-Цифрлы технологиялар арқылы білім беру саласының мәселелері. М.О.Әуезовтың 125 жылдығына арналған халықаралық ғылыми -тәжірибелік конференция. Шымкент 2022ж.

- Technologies used in teaching children with special educational needs by future chemistry teacher. Word Journal on Educational Technology: Current Issues 2023ж

- Features of training future chemistry teachers in the context of inclusive education. Абай атындағы ҚазҰПУ-ң ХАБАРШЫСЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы, №1(77), 2023 ж.

-Қазіргі уақыттағы жасанды интеллектінің маңыздылығы. ҰЛТТЫҚ ИДЕЯ, МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ КӨРКЕМДІК ҚҰНДЫЛЫҚТАР» атты халықаралық ғылыми-практикалық  конференция.

- Қазақстанның орта білім беру жүйесінде инклюзивтілік пен қолжетімділікті қамтамасыз етудің тұжырымдамалық моделі. Ыбырай  Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы.  Бағдарлы - нысаналы қаржыландыру бойынша жоба орындаушысы. Тіркеу нөмірі BR21882231-OT-23.

- Сөйлеу тілінің жүйелік бұзылыстары. Оқу құралы 2022ж

- Мектепке дейінгі білім берудің заманауи технологиялары№ Оқу құралы. 2022ж

 

6.     Куәлік немесе кәсіби тіркелу:

- «Инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасы» (80 сағат), Білім мазмұнын дамыту институты. Тіркеу нөмірі №2404. Алматы, 2022 жыл.

- Методика ранней диагностики ADOS-2, THE WORLD BANK IBRD • IDA | WORLD BANK GROUP, MIKKO г.Алматы (2024 г.);

- Прикладной анализ поведения АВА (уровень RBT),  THE WORLD BANK IBRD • IDA | WORLD BANK GROUP, MIKKO г.Алматы (2024 г.);

- "Creation of barrier-free environment"

1. Accessibility audit: how to make a space inclusive.

2. Inclusive Communications: Speaking in a way that everyone can understand.

3. Inclusive design practice: creating an accessible environment with our own hands.

4. Effective work with people with special abilities.

5. Developing an action plan for creating an inclusive environment

72 academic hours within the framework of scientific internship on the basis

of The Maria Grzegorzewska University held from 15.04.2024 to 15.07.2024.

The lecture course was held from 22.04.2024 to 03.05.2024. and included current research and achievements in the field of Inclusive Education. Poland, 2024.

- Has successfully completed the professional development course "Portfolio of an inclusive education teacher" from 20.05.2024 to 25.05.2024, organized by Institute of special pedagogy. Duration of course 72 hours. Poland, 2024.

- From 13.05.2024 to 31.05.2024 passed the course «Individual approach to education: development and implementation of IEPs». Duration of course 120 hours. Poland, 2024.

-       pomyślnie ukończyła kurs rozwoju zawodowego"Inkluzja w edukacji: od wczesnej

interwencji do zatrudnienia» (Inclusion in Education: From Early Intervention to Employment) od 29.04.2024 do 10.05.2024, organizowany przez INSTYTUT PEDAGOGIKI SPECJALNEJ. Czas trwania kursu: 72 godziny. Poland, 2024.

- Has successfully completed the professional development course "Inclusive design: the art of accessibility for everyone" from 29.04.2024 to 10.05.2024, organized by INSTITUTE OF SPECIAL PEDAGOGY. Duration of course 72 hours. Poland, 2024.

- Who completed internship program in The Maria Grzegorzewska University through BOLASHAK International Scholarship between 15th April - 15th July 2024 and awarded to obtain this program certificate. Poland, 2024.

 

 

7.  МАРАПАТТАУЛАР МЕН СЫЙАҚЫЛАР:

 

l  Шымкент қаласының білім басқармасының “Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды қолдау орталығы”  АЛҒЫС ХАТ. 2024ж

l  Өзбекәлі Жәнібеков атындағы ОҚПУ Басқарма төрағасы Ректордың АЛҒЫС ХАТ. 2023ж1.     Аты-жөні: Шатаева Айгерим Муратбековна

 

2.     Білімі: жоғары – Қазақстан инженерлі-педагогикалық халықтар Достығы университеті  (Химия 2012);

      Академик Ә.Қуатбеков атындағы халықтар достығы университеті (Арнайы педагогика 2024);

 

3.     Ғылыми дәрежесі: педагогика ғылымдарының магистрі, Абай атыңдағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті  (Дефектология 2015);

     Докторантура, Абай атыңдағы                  Қазақ Ұлттық педагогикалық

университеті (Дефектология 2021);

 

4.     Академиялық тәжірибе:

2012-2013 жж. Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, лаборант;

2013-2015жж. Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті магистратура;

2015-2017 жж. Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, оқытушы;

2018-2021 жж. Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті докторантура;

2021ж Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті, аға оқытушы;

2023ж қараша-желтоқсан аралығында Низами атындағы Ташкент мемлекеттік педагогикалық университетінде академиялық ұтқырлықпен лекция оқылды.

2024ж сәуір-шілде аралығында Болашақ “500 ғалым” бағдарламасы бойынша тағлымдама.

 

5.     Жарияланымдар.

- Болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім алуды қажет ететін балаларды оқытуға дайындау. «Инклюзивті білім беру: теория, практика, тәжірибе» халықаралық ғылыми-практикалық конференция» Нұр-Cултан2019ж

- Инклюзивті білім беру жүйесіндегі педагог мамандарының кәсіби іс-әрекетінің ерекшеліктері. Педагогикалық білім берудің заманауи трендтері атты І- Халықаралық форум

Алматы 2019ж

- Features of the future of tutoring for the teacher of chemistry.ХАБАРШЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы №1(69), 2021 ж.

- Болашақ химия пәнінің мұғалімдерін инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім алуды қажет ететін балаларды оқытуға дайындау. Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы «Педагогика, психология, әлеуметтану» сериясы №4 (137) 2021ж.

-Цифрлы технологиялар арқылы білім беру саласының мәселелері. М.О.Әуезовтың 125 жылдығына арналған халықаралық ғылыми -тәжірибелік конференция. Шымкент 2022ж.

- Technologies used in teaching children with special educational needs by future chemistry teacher. Word Journal on Educational Technology: Current Issues 2023ж

- Features of training future chemistry teachers in the context of inclusive education. Абай атындағы ҚазҰПУ-ң ХАБАРШЫСЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы, №1(77), 2023 ж.

-Қазіргі уақыттағы жасанды интеллектінің маңыздылығы. ҰЛТТЫҚ ИДЕЯ, МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ КӨРКЕМДІК ҚҰНДЫЛЫҚТАР» атты халықаралық ғылыми-практикалық  конференция.

- Қазақстанның орта білім беру жүйесінде инклюзивтілік пен қолжетімділікті қамтамасыз етудің тұжырымдамалық моделі. Ыбырай  Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы.  Бағдарлы - нысаналы қаржыландыру бойынша жоба орындаушысы. Тіркеу нөмірі BR21882231-OT-23.

- Сөйлеу тілінің жүйелік бұзылыстары. Оқу құралы 2022ж

- Мектепке дейінгі білім берудің заманауи технологиялары№ Оқу құралы. 2022ж

 

6.     Куәлік немесе кәсіби тіркелу:

- «Инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасы» (80 сағат), Білім мазмұнын дамыту институты. Тіркеу нөмірі №2404. Алматы, 2022 жыл.

- Методика ранней диагностики ADOS-2, THE WORLD BANK IBRD • IDA | WORLD BANK GROUP, MIKKO г.Алматы (2024 г.);

- Прикладной анализ поведения АВА (уровень RBT),  THE WORLD BANK IBRD • IDA | WORLD BANK GROUP, MIKKO г.Алматы (2024 г.);

- "Creation of barrier-free environment"

1. Accessibility audit: how to make a space inclusive.

2. Inclusive Communications: Speaking in a way that everyone can understand.

3. Inclusive design practice: creating an accessible environment with our own hands.

4. Effective work with people with special abilities.

5. Developing an action plan for creating an inclusive environment

72 academic hours within the framework of scientific internship on the basis

of The Maria Grzegorzewska University held from 15.04.2024 to 15.07.2024.

The lecture course was held from 22.04.2024 to 03.05.2024. and included current research and achievements in the field of Inclusive Education. Poland, 2024.

- Has successfully completed the professional development course "Portfolio of an inclusive education teacher" from 20.05.2024 to 25.05.2024, organized by Institute of special pedagogy. Duration of course 72 hours. Poland, 2024.

- From 13.05.2024 to 31.05.2024 passed the course «Individual approach to education: development and implementation of IEPs». Duration of course 120 hours. Poland, 2024.

-       pomyślnie ukończyła kurs rozwoju zawodowego"Inkluzja w edukacji: od wczesnej

interwencji do zatrudnienia» (Inclusion in Education: From Early Intervention to Employment) od 29.04.2024 do 10.05.2024, organizowany przez INSTYTUT PEDAGOGIKI SPECJALNEJ. Czas trwania kursu: 72 godziny. Poland, 2024.

- Has successfully completed the professional development course "Inclusive design: the art of accessibility for everyone" from 29.04.2024 to 10.05.2024, organized by INSTITUTE OF SPECIAL PEDAGOGY. Duration of course 72 hours. Poland, 2024.

- Who completed internship program in The Maria Grzegorzewska University through BOLASHAK International Scholarship between 15th April - 15th July 2024 and awarded to obtain this program certificate. Poland, 2024.

 

 

7.  МАРАПАТТАУЛАР МЕН СЫЙАҚЫЛАР:

 

l  Шымкент қаласының білім басқармасының “Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды қолдау орталығы”  АЛҒЫС ХАТ. 2024ж

l  Өзбекәлі Жәнібеков атындағы ОҚПУ Басқарма төрағасы Ректордың АЛҒЫС ХАТ. 2023ж1. Аты-жөні: Шатаева Айгерим Муратбековна


2. Білімі: жоғары – Қазақстан инженерлі-педагогикалық халықтар Достығы университеті  (Химия 2012);

      Академик Ә.Қуатбеков атындағы халықтар достығы университеті (Арнайы педагогика 2024);


3. Ғылыми дәрежесі: педагогика ғылымдарының магистрі, Абай атыңдағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті  (Дефектология 2015);

     Докторантура, Абай атыңдағы                  Қазақ Ұлттық педагогикалық 

университеті (Дефектология 2021);


4. Академиялық тәжірибе:

2012-2013 жж. Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, лаборант; 

2013-2015жж. Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті магистратура;

2015-2017 жж. Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, оқытушы;

2018-2021 жж. Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті докторантура;

2021ж Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті, аға оқытушы;

2023ж қараша-желтоқсан аралығында Низами атындағы Ташкент мемлекеттік педагогикалық университетінде академиялық ұтқырлықпен лекция оқылды.

2024ж сәуір-шілде аралығында Болашақ “500 ғалым” бағдарламасы бойынша тағлымдама.


5. Жарияланымдар.

- Болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім алуды қажет ететін балаларды оқытуға дайындау. «Инклюзивті білім беру: теория, практика, тәжірибе» халықаралық ғылыми-практикалық конференция» Нұр-Cултан2019ж

- Инклюзивті білім беру жүйесіндегі педагог мамандарының кәсіби іс-әрекетінің ерекшеліктері. Педагогикалық білім берудің заманауи трендтері атты І- Халықаралық форум

Алматы 2019ж

- Features of the future of tutoring for the teacher of chemistry.ХАБАРШЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы №1(69), 2021 ж.

- Болашақ химия пәнінің мұғалімдерін инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім алуды қажет ететін балаларды оқытуға дайындау. Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы «Педагогика, психология, әлеуметтану» сериясы №4 (137) 2021ж.

-Цифрлы технологиялар арқылы білім беру саласының мәселелері. М.О.Әуезовтың 125 жылдығына арналған халықаралық ғылыми -тәжірибелік конференция. Шымкент 2022ж.

- Technologies used in teaching children with special educational needs by future chemistry teacher. Word Journal on Educational Technology: Current Issues 2023ж

- Features of training future chemistry teachers in the context of inclusive education. Абай атындағы ҚазҰПУ-ң ХАБАРШЫСЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы, №1(77), 2023 ж.

-Қазіргі уақыттағы жасанды интеллектінің маңыздылығы. ҰЛТТЫҚ ИДЕЯ, МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ КӨРКЕМДІК ҚҰНДЫЛЫҚТАР» атты халықаралық ғылыми-практикалық  конференция.

- Қазақстанның орта білім беру жүйесінде инклюзивтілік пен қолжетімділікті қамтамасыз етудің тұжырымдамалық моделі. Ыбырай  Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы.  Бағдарлы - нысаналы қаржыландыру бойынша жоба орындаушысы. Тіркеу нөмірі BR21882231-OT-23.

- Сөйлеу тілінің жүйелік бұзылыстары. Оқу құралы 2022ж

- Мектепке дейінгі білім берудің заманауи технологиялары№ Оқу құралы. 2022ж


6. Куәлік немесе кәсіби тіркелу:

- «Инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасы» (80 сағат), Білім мазмұнын дамыту институты. Тіркеу нөмірі №2404. Алматы, 2022 жыл.

- Методика ранней диагностики ADOS-2, THE WORLD BANK IBRD • IDA | WORLD BANK GROUP, MIKKO г.Алматы (2024 г.);

- Прикладной анализ поведения АВА (уровень RBT),  THE WORLD BANK IBRD • IDA | WORLD BANK GROUP, MIKKO г.Алматы (2024 г.);

- "Creation of barrier-free environment"

1. Accessibility audit: how to make a space inclusive.

2. Inclusive Communications: Speaking in a way that everyone can understand.

3. Inclusive design practice: creating an accessible environment with our own hands.

4. Effective work with people with special abilities.

5. Developing an action plan for creating an inclusive environment

72 academic hours within the framework of scientific internship on the basis

of The Maria Grzegorzewska University held from 15.04.2024 to 15.07.2024.

The lecture course was held from 22.04.2024 to 03.05.2024. and included current research and achievements in the field of Inclusive Education. Poland, 2024. 

- Has successfully completed the professional development course "Portfolio of an inclusive education teacher" from 20.05.2024 to 25.05.2024, organized by Institute of special pedagogy. Duration of course 72 hours. Poland, 2024.

- From 13.05.2024 to 31.05.2024 passed the course «Individual approach to education: development and implementation of IEPs». Duration of course 120 hours. Poland, 2024.

- pomyślnie ukończyła kurs rozwoju zawodowego"Inkluzja w edukacji: od wczesnej

interwencji do zatrudnienia» (Inclusion in Education: From Early Intervention to Employment) od 29.04.2024 do 10.05.2024, organizowany przez INSTYTUT PEDAGOGIKI SPECJALNEJ. Czas trwania kursu: 72 godziny. Poland, 2024.

- Has successfully completed the professional development course "Inclusive design: the art of accessibility for everyone" from 29.04.2024 to 10.05.2024, organized by INSTITUTE OF SPECIAL PEDAGOGY. Duration of course 72 hours. Poland, 2024.

- Who completed internship program in The Maria Grzegorzewska University through BOLASHAK International Scholarship between 15th April - 15th July 2024 and awarded to obtain this program certificate. Poland, 2024.



7. МАРАПАТТАУЛАР МЕН СЫЙАҚЫЛАР:


Шымкент қаласының білім басқармасының “Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды қолдау орталығы”  АЛҒЫС ХАТ. 2024ж

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы ОҚПУ Басқарма төрағасы Ректордың АЛҒЫС ХАТ. 2023ж

1.     Аты-жөні: Шатаева Айгерим Муратбековна

 

2.     Білімі: жоғары – Қазақстан инженерлі-педагогикалық халықтар Достығы университеті  (Химия 2012);

      Академик Ә.Қуатбеков атындағы халықтар достығы университеті (Арнайы педагогика 2024);

 

3.     Ғылыми дәрежесі: педагогика ғылымдарының магистрі, Абай атыңдағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті  (Дефектология 2015);

     Докторантура, Абай атыңдағы                  Қазақ Ұлттық педагогикалық

университеті (Дефектология 2021);

 

4.     Академиялық тәжірибе:

2012-2013 жж. Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, лаборант;

2013-2015жж. Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті магистратура;

2015-2017 жж. Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, оқытушы;

2018-2021 жж. Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті докторантура;

2021ж Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті, аға оқытушы;

2023ж қараша-желтоқсан аралығында Низами атындағы Ташкент мемлекеттік педагогикалық университетінде академиялық ұтқырлықпен лекция оқылды.

2024ж сәуір-шілде аралығында Болашақ “500 ғалым” бағдарламасы бойынша тағлымдама.

 

5.     Жарияланымдар.

- Болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім алуды қажет ететін балаларды оқытуға дайындау. «Инклюзивті білім беру: теория, практика, тәжірибе» халықаралық ғылыми-практикалық конференция» Нұр-Cултан2019ж

- Инклюзивті білім беру жүйесіндегі педагог мамандарының кәсіби іс-әрекетінің ерекшеліктері. Педагогикалық білім берудің заманауи трендтері атты І- Халықаралық форум

Алматы 2019ж

- Features of the future of tutoring for the teacher of chemistry.ХАБАРШЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы №1(69), 2021 ж.

- Болашақ химия пәнінің мұғалімдерін инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім алуды қажет ететін балаларды оқытуға дайындау. Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы «Педагогика, психология, әлеуметтану» сериясы №4 (137) 2021ж.

-Цифрлы технологиялар арқылы білім беру саласының мәселелері. М.О.Әуезовтың 125 жылдығына арналған халықаралық ғылыми -тәжірибелік конференция. Шымкент 2022ж.

- Technologies used in teaching children with special educational needs by future chemistry teacher. Word Journal on Educational Technology: Current Issues 2023ж

- Features of training future chemistry teachers in the context of inclusive education. Абай атындағы ҚазҰПУ-ң ХАБАРШЫСЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы, №1(77), 2023 ж.

-Қазіргі уақыттағы жасанды интеллектінің маңыздылығы. ҰЛТТЫҚ ИДЕЯ, МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ КӨРКЕМДІК ҚҰНДЫЛЫҚТАР» атты халықаралық ғылыми-практикалық  конференция.

- Қазақстанның орта білім беру жүйесінде инклюзивтілік пен қолжетімділікті қамтамасыз етудің тұжырымдамалық моделі. Ыбырай  Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы.  Бағдарлы - нысаналы қаржыландыру бойынша жоба орындаушысы. Тіркеу нөмірі BR21882231-OT-23.

- Сөйлеу тілінің жүйелік бұзылыстары. Оқу құралы 2022ж

- Мектепке дейінгі білім берудің заманауи технологиялары№ Оқу құралы. 2022ж

 

6.     Куәлік немесе кәсіби тіркелу:

- «Инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасы» (80 сағат), Білім мазмұнын дамыту институты. Тіркеу нөмірі №2404. Алматы, 2022 жыл.

- Методика ранней диагностики ADOS-2, THE WORLD BANK IBRD • IDA | WORLD BANK GROUP, MIKKO г.Алматы (2024 г.);

- Прикладной анализ поведения АВА (уровень RBT),  THE WORLD BANK IBRD • IDA | WORLD BANK GROUP, MIKKO г.Алматы (2024 г.);

- "Creation of barrier-free environment"

1. Accessibility audit: how to make a space inclusive.

2. Inclusive Communications: Speaking in a way that everyone can understand.

3. Inclusive design practice: creating an accessible environment with our own hands.

4. Effective work with people with special abilities.

5. Developing an action plan for creating an inclusive environment

72 academic hours within the framework of scientific internship on the basis

of The Maria Grzegorzewska University held from 15.04.2024 to 15.07.2024.

The lecture course was held from 22.04.2024 to 03.05.2024. and included current research and achievements in the field of Inclusive Education. Poland, 2024.

- Has successfully completed the professional development course "Portfolio of an inclusive education teacher" from 20.05.2024 to 25.05.2024, organized by Institute of special pedagogy. Duration of course 72 hours. Poland, 2024.

- From 13.05.2024 to 31.05.2024 passed the course «Individual approach to education: development and implementation of IEPs». Duration of course 120 hours. Poland, 2024.

-       pomyślnie ukończyła kurs rozwoju zawodowego"Inkluzja w edukacji: od wczesnej

interwencji do zatrudnienia» (Inclusion in Education: From Early Intervention to Employment) od 29.04.2024 do 10.05.2024, organizowany przez INSTYTUT PEDAGOGIKI SPECJALNEJ. Czas trwania kursu: 72 godziny. Poland, 2024.

- Has successfully completed the professional development course "Inclusive design: the art of accessibility for everyone" from 29.04.2024 to 10.05.2024, organized by INSTITUTE OF SPECIAL PEDAGOGY. Duration of course 72 hours. Poland, 2024.

- Who completed internship program in The Maria Grzegorzewska University through BOLASHAK International Scholarship between 15th April - 15th July 2024 and awarded to obtain this program certificate. Poland, 2024.

 

 

7.  МАРАПАТТАУЛАР МЕН СЫЙАҚЫЛАР:

 

l  Шымкент қаласының білім басқармасының “Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды қолдау орталығы”  АЛҒЫС ХАТ. 2024ж

l  Өзбекәлі Жәнібеков атындағы ОҚПУ Басқарма төрағасы Ректордың АЛҒЫС ХАТ. 2023ж1.     Аты-жөні: Шатаева Айгерим Муратбековна

 

2.     Білімі: жоғары – Қазақстан инженерлі-педагогикалық халықтар Достығы университеті  (Химия 2012);

      Академик Ә.Қуатбеков атындағы халықтар достығы университеті (Арнайы педагогика 2024);

 

3.     Ғылыми дәрежесі: педагогика ғылымдарының магистрі, Абай атыңдағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті  (Дефектология 2015);

     Докторантура, Абай атыңдағы                  Қазақ Ұлттық педагогикалық

университеті (Дефектология 2021);

 

4.     Академиялық тәжірибе:

2012-2013 жж. Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, лаборант;

2013-2015жж. Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті магистратура;

2015-2017 жж. Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, оқытушы;

2018-2021 жж. Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті докторантура;

2021ж Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті, аға оқытушы;

2023ж қараша-желтоқсан аралығында Низами атындағы Ташкент мемлекеттік педагогикалық университетінде академиялық ұтқырлықпен лекция оқылды.

2024ж сәуір-шілде аралығында Болашақ “500 ғалым” бағдарламасы бойынша тағлымдама.

 

5.     Жарияланымдар.

- Болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім алуды қажет ететін балаларды оқытуға дайындау. «Инклюзивті білім беру: теория, практика, тәжірибе» халықаралық ғылыми-практикалық конференция» Нұр-Cултан2019ж

- Инклюзивті білім беру жүйесіндегі педагог мамандарының кәсіби іс-әрекетінің ерекшеліктері. Педагогикалық білім берудің заманауи трендтері атты І- Халықаралық форум

Алматы 2019ж

- Features of the future of tutoring for the teacher of chemistry.ХАБАРШЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы №1(69), 2021 ж.

- Болашақ химия пәнінің мұғалімдерін инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім алуды қажет ететін балаларды оқытуға дайындау. Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы «Педагогика, психология, әлеуметтану» сериясы №4 (137) 2021ж.

-Цифрлы технологиялар арқылы білім беру саласының мәселелері. М.О.Әуезовтың 125 жылдығына арналған халықаралық ғылыми -тәжірибелік конференция. Шымкент 2022ж.

- Technologies used in teaching children with special educational needs by future chemistry teacher. Word Journal on Educational Technology: Current Issues 2023ж

- Features of training future chemistry teachers in the context of inclusive education. Абай атындағы ҚазҰПУ-ң ХАБАРШЫСЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы, №1(77), 2023 ж.

-Қазіргі уақыттағы жасанды интеллектінің маңыздылығы. ҰЛТТЫҚ ИДЕЯ, МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ КӨРКЕМДІК ҚҰНДЫЛЫҚТАР» атты халықаралық ғылыми-практикалық  конференция.

- Қазақстанның орта білім беру жүйесінде инклюзивтілік пен қолжетімділікті қамтамасыз етудің тұжырымдамалық моделі. Ыбырай  Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы.  Бағдарлы - нысаналы қаржыландыру бойынша жоба орындаушысы. Тіркеу нөмірі BR21882231-OT-23.

- Сөйлеу тілінің жүйелік бұзылыстары. Оқу құралы 2022ж

- Мектепке дейінгі білім берудің заманауи технологиялары№ Оқу құралы. 2022ж

 

6.     Куәлік немесе кәсіби тіркелу:

- «Инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасы» (80 сағат), Білім мазмұнын дамыту институты. Тіркеу нөмірі №2404. Алматы, 2022 жыл.

- Методика ранней диагностики ADOS-2, THE WORLD BANK IBRD • IDA | WORLD BANK GROUP, MIKKO г.Алматы (2024 г.);

- Прикладной анализ поведения АВА (уровень RBT),  THE WORLD BANK IBRD • IDA | WORLD BANK GROUP, MIKKO г.Алматы (2024 г.);

- "Creation of barrier-free environment"

1. Accessibility audit: how to make a space inclusive.

2. Inclusive Communications: Speaking in a way that everyone can understand.

3. Inclusive design practice: creating an accessible environment with our own hands.

4. Effective work with people with special abilities.

5. Developing an action plan for creating an inclusive environment

72 academic hours within the framework of scientific internship on the basis

of The Maria Grzegorzewska University held from 15.04.2024 to 15.07.2024.

The lecture course was held from 22.04.2024 to 03.05.2024. and included current research and achievements in the field of Inclusive Education. Poland, 2024.

- Has successfully completed the professional development course "Portfolio of an inclusive education teacher" from 20.05.2024 to 25.05.2024, organized by Institute of special pedagogy. Duration of course 72 hours. Poland, 2024.

- From 13.05.2024 to 31.05.2024 passed the course «Individual approach to education: development and implementation of IEPs». Duration of course 120 hours. Poland, 2024.

-       pomyślnie ukończyła kurs rozwoju zawodowego"Inkluzja w edukacji: od wczesnej

interwencji do zatrudnienia» (Inclusion in Education: From Early Intervention to Employment) od 29.04.2024 do 10.05.2024, organizowany przez INSTYTUT PEDAGOGIKI SPECJALNEJ. Czas trwania kursu: 72 godziny. Poland, 2024.

- Has successfully completed the professional development course "Inclusive design: the art of accessibility for everyone" from 29.04.2024 to 10.05.2024, organized by INSTITUTE OF SPECIAL PEDAGOGY. Duration of course 72 hours. Poland, 2024.

- Who completed internship program in The Maria Grzegorzewska University through BOLASHAK International Scholarship between 15th April - 15th July 2024 and awarded to obtain this program certificate. Poland, 2024.

 

 

7.  МАРАПАТТАУЛАР МЕН СЫЙАҚЫЛАР:

 

l  Шымкент қаласының білім басқармасының “Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды қолдау орталығы”  АЛҒЫС ХАТ. 2024ж

l  Өзбекәлі Жәнібеков атындағы ОҚПУ Басқарма төрағасы Ректордың АЛҒЫС ХАТ. 2023ж