Zhanibekov university logo
Image

География

Кафедра Жаратылыстану
Image

Таскараева Калбибі Ахметовна

Таскараева Калбиби Ахметовна


2 Білімі: жоғары – әл-Фараби атындағы Қазақ мемлекеттік ұлттық университеті (1995 ж.), географ, оқытушы; кафедраның аға оқытушысы (2021ж.); оқытатын пәндері:  картография топография негіздерімен, Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы, география пәнін жаңа бағдарлама бойынша оқыту, географияны оқыту әдістемесі, мектептегі оқыту мен бағалаудың жаңа тәсілдері, мектепте сыныптан тыс және өлкетану жұмыстарын ұйымдастыру; осы ЖОО жұмыс өтілі  – 3 жыл.

3 Академиялық тәжірибе:

1) №37 Фуркат атындағы жалпы орта мектебі (Шымкент қаласы) –   география пәнінің мұғалімі  (1995-1996 жж.);

2) М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті,  «Биология және география» кафедрасының оқытушысы – картография топография негіздерімен, жалпы жертану,   метеорология және климатология, Қазақстанның физикалық географиясы, Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы, және т.с.с, (1996-2015 жж.);

3) «Өрлеу» Біліктілікті арттыру ұлттық орталығы Түркістан облысы және Шымкент қаласы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты, «Жаратылыстану және гуманитарлық пәндерді оқыту әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы, география тренері,   (2015-2021жж);

4 Академиялық емес тәжірибе: жоқ

5 Куәлік / біліктілікті көтеру туралы сертификаттар: 

Сертификат  «Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде   «География» және  «Жаратылыстану» пәндері», АОО «Назарбаев Зияткерліік мектептері» 15.12.2016ж.   Астана қаласы.

Сертификат «Разработка информационно-мультимедийных приложений для организации учебного процесса», Білім беруде жаңа технологияларды енгізу орталығы, 15.04.2017ж. Шымкент қаласы.

Сертификат «Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарын қашықтан оқыту технологияларын қолданып өткізудің әдістері», АО «Өрлеу» БАҰО» 09.10.2020ж.   Алматы қаласы.

Сертификат «Педагогтердің цифрлық құзырлығын дамыту», АО «Өрлеу» БАҰО» 28.08.2021ж.   Алматы қаласы.

Куәлік «Управление командной работы. Эффективное использование модерационных и фасилитационных технологий»,  КРИРПО.17.06.2021ж.   РФ Кемерово қаласы.

Сертификат, «Методика подготовки исследовательских работ студентов» тақырыбындағы«Интуит» НАУ біліктілікті арттыру курсы №101486464, 12.11.2021 г. 

Сертификат, «Психология и педагогика» тақырыбындағы «Интуит» НАУ біліктілікті арттыру курсы, №101423942,07.02.2022г.

Сертификат, «Эффективная работа преподавателя» тақырыбындағы «Интуит» НАУ біліктілікті арттыру курсы, №101573946, 22.12.2022 г.

Сертификат, «Концепции современного естествознания» тақырыбындағы «Интуит» НАУ біліктілікті арттыру курсы №101637945. 04.01.2024.

Сертификат, «Обучение с использованием социальных сетей» тақырыбындағы «Интуит» НАУ біліктілікті арттыру курсы №101651123. 02.04.2024.

Coursera курсының  сертификаты  «G e o g r a p h i c a l   I n f o r ma t i o n   S y s t e ms   -   P a r t   1» ht t ps : / / c our s e r a . or g / v e r i f y / W V A RM W T PKE F3.15.03.2023

Coursera курсының  сертификаты «Geographical Information Systems - Part 2» https://www.coursera.org/account/accomplishments/verify/36BYE4JJMZLA

27.02.2024

Coursera курсының  сертификаты «O u r   E a r t h :   I t s   C l i ma t e ,   H i s t o r y,   a n d   P r o c e s s e s» ht t ps : / / c our s e r a . or g / v e r i f y / LT PPV LE B LH M B 12.03.2024

6 Кәсіптік үйымдарына мүшелік: жоқ.

7 Ынталандыру және марапаттаулар: Оңтүстік Қазақстан облысы Білім басқармасының мадақтамасы 2018ж, АО «Өрлеу» БАҰО»  мадақтамасы 2020ж.

ОҚМПУ ректорының алғыс хаты наурыз, 2022ж

8 Қызмет көрсету саласындағы қызметі: жоқ.

Соңғы бес жылдағы маңызды басылымдары мен презентациялары:

1.    География мен жаратылыстанудың ерекшеліктері. «Білімді Ел» //  республикалық білімберуі қоғамдық-саяси газет, №22 (227)  09.06.2020ж.

2.    Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда визуалды әдістің мүмкіндіктері. «PISA-ұлттық білім беру жүйесінің негізгі көрсеткіші» республикалық ғылыми-тәжірибелік онлайн конференция материалдары Шымкент қ. 2021ж,   28-30 беттер.

3.    Мазмұны жаңартылған   география сабағында саралау тапсырмаларын  қолданудың тиімділігі. «Педагогикалық шеберлік»// республикалық ғылыми-әдістемелік  журнал  . № (05)/21, 2021ж.

4.    География пәнін тиімді оқытуда тілдік дағдыларды қолдану мүмкіндіктері. ОҚМПУ-дың 85 жылдығына орай «заманауи педагогикалық білім: жаһандану үрдісі және ұлттық код» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция жұмысының ғылыми мақалалар жинағы, 1-том 377-381б.б.

5.    География пәнін саралап оқытудың әдістемелік ерекшеліктері. Қазақстан тәуелсіздігінің 30 жылдығына арналған «Тұрақты даму мақсатында жаратылыстану-ғылыми білім және ғылым парадигмалары» атты халықаралық жастар ғылыми форумының               ғылыми мақалалар жинағы 117-121б.б.

6. География пәнін оқытудағы мұғалімнің белсенді рөлі. Actual scientific research in the modern worldissue 1(105). 2024 қаңтар,international science journalPublishing schedule: 12 times/year (monthly)168-172.

7. География  сабақтарында  Қаныш Сәтпаевтың зерттеулерін қолданудың әдістері. «Педагогикалық шеберлік» республикалық ғылыми-әдістемелік журнал.2024ж ақпан № 3/02.

8. Қазіргі заман жағдайында географияны ғылым ретінде оқыту әдістемесі

«ХХІ ғасырдағы адамзаттың  өмір  сүру  стратегиясы:  әлемдік  азық-түлік  қауіпсіздігі»  атты  халықаралық  ғылыми-практикалық конференция. 2024ж 1наурыз.

9. Actual scientific research in the modern worldissue 1(105)  2024ж ақпан, International science journal Publishing schedule: 12 times/year (monthly) 223-229 беттер.

10. География пәнінен сарамандық сабақтар мен тәжірибелік жұмыстарды жүргізудің әдістемесі.Түркі әлемінің бірінші халықаралық география конгресі. Түркістан қаласы, 2024ж., 18-20 сәуір.

11. География пәнін оқытудағы өзекті мәселелер.«Педагогикалық шеберлік» республикалық ғылыми-әдістемелік журнал.2024ж маусым № 4/06

10 Мамандырық бойынша, конструкторлық-тәжірибелік  жаңаша ізденістерінің, ғылыми және  конструкторлық-тәжірибелік жобаларда авторлық және қосалқы авторлық туралы  тізім – жоқ.